Search Marketing Week, czyli tydzień szkoleń z e -Marketingu

Search Marketing Week to najprawdopodobniej pierwszy w Polsce tak intensywny event szkoleniowy z zakresu marketingu internetowego.

Przez 5 kolejnych dni aż 9 niezależnych specjalistów będzie przekazywało wiedzę o e-marketingu - od kampanii reklamowych, przez e-mail marketing, promocję sklepów internetowych, po analitykę webową oraz pozycjonowanie stron.

Organizator szkolenia, firma doradcza MaxROY.com, zadbała o doskonałych prelegentów, wysokiej jakości materiały szkoleniowe, bonusy oraz świetną lokalizację. Search Marketing Week zorganizowany zostanie w dniach 17-21 maja 2010, w biurowcu Rondo One w centrum Warszawy.

Do tej pory w projekt szkoleniowy zaangażowało się kilkanaście firm i portali z Polski oraz Irlandii.

Podczas Search Marketing Week poruszane będą następujące tematy:

* SEO i pozycjonowanie PRO,

* PPC i Google AdWords,

* Użyteczność Stron Internetowych - Usability,

* Newslettery i E-Mail Marketing,

* Analityka internetowa - Google Analytics,

* Prowadzenie i promocja sklepów internetowych.

Istnieje możliwość uczestnictwa w jednym lub kilku wybranych szkoleniach. Z uwagi na intensywność projektu, przez pierwsze trzy dni szkolenia zorganizowane będą w dwóch równoległych ścieżkach.

- To kolejny cykl szkoleniowy z marketingu internetowego, jaki organizujemy w ostatnim czasie. Tym razem jednak przygotowaliśmy kilka nowości, m.in. ekskluzywne szkolenie z pozycjonowania PRO oparte wyłącznie o Case Study realizowanych projektów SEO oraz warsztaty z e-mail marketingu - zapowiada Tomasz Frontczak, prezes MaxROY.com, współorganizator Search Marketing Week.

Firma MaxROY.com w 2009 roku przeszkoliła ponad tysiąc osób z zakresu marketingu internetowego. Ponadto zespół MaxROY.com wydał nakładem wydawnictwa Axel Springer książkę „Twój Biznes w Internecie. Podręcznik e-Marketingu". Search Marketing Week to kolejny projekt realizowany przez poznańską spółkę, która staje się pionierem w rozwiązaniach z zakresu Search Marketing Consulting.

Szczegółowy program wszystkich szkoleń można znaleźć na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.SearchMarketingWeek.com